Повернутися до звичайного режиму

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТВОРЕННЯ СТОРІНКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Сторінка психолога в мережі Інтернет – новий сучасний інструмент роботи практичного психолога закладу з усіма учасниками освітнього процесу.Сайт - це, перш за все, інформаційний проект, тому головне на сайті - його інформаційне наповнення. Чим більше матеріалів представлено на сайті і чим вони цікавіше, тим більш успішним і популярним буде ресурс.

/Files/58303849.jpg

Основні завдання шкільного сайту:

  • Можливість розповісти світу про діяльність практичного психолога;
  • Можливість публікувати будь-які матеріали: авторські, творчі та наукові роботи, методичні розробки, есе і т.п.
  • Можливість налагодити обмін досвідом та знаннями між колегами, чителями, батьками, дітьми.

Якщо Ви вирішили створити сторінку, на початку роботи необхідно продумати відповіді на наступні питання:

  • Які функції Вашої сторінки?
  • Хто буде відвідувати сторінку?
  • Яка інформація потрібна Вашій потенційній аудіторії?
  • Як часто буде поповнюватися сторінка?
  • Яким чином Ви будете формувати відвідуваність сайту його цільовою аудиторією?

Визначення аудиторії

У кожного сайту (сторінки) є своя аудиторія, яка «приходить» туди за певною інформацією. Щоб зрозуміти, з чого повинний складатися зміст Вашої сторінки, треба з’ясувати, яка аудиторія буде для неї цільовою, і яку інформацію вона буде там шукати. У практичних психологів різних закладів цільова аудиторія може бути різною – це буде залежати від спеціалізації закладу та індивідуального стилю роботи.

Основна цільова аудиторія сторінки психолога складається з наступних груп користувачів:

/Files/1529665321_67.jpg

Учні. Учням можуть бути цікаві оголошення про заходи, які Ви будете проводити. Вони напевно будуть уважними читачами звітів про заходи і будуть намагатися знайти себе на фотографіях «з місця подій». Також стане в пригоді розклад «годин психолога», графік консультацій, додаткових занять, факультативів.Багатьох учнів приваблює можливість віртуального спілкування. Це може бути спілкування на психологічному форумі, он-лайн консультування. Крім того можна запропонувати розділ із посилання на тематичні сайти.

/Files/simya.jpg

Батьки. У перший раз батьки потрапляють на сайт закладу, коли планують віддати туди свою дитину. Перше, що цікавить їх на Вашій сторінці, це інформація, пов'язана з психологічним супроводом. Тому дуже важливим є оформлення презентаційної сторінки, де має розміщуватися:- інформація про Вас (прізвище, ім’я, по-батькові, фото, сертифікати, професійні досягнення, професійне кредо тощо); - графік роботи в т.ч. консультаційні години для батьків; - напрямки роботи психолога (послуги), орієнтовна тематика консультацій, проекти, в яких берете участь.

/Files/99847490.jpg

Педагоги.Педагоги є не тільки користувачами, але й дописувачами сайту освітнього закладу, тому психолог може використати ресурс як для спілкування (блог або форум на професійну тематику), так і для створення окремої рубрики, яка буде поповнюватися просвітницькою інформацією.

Фахівці.Фахівцям інших закладів або регіонів буде цікава Ваша методична база, підбірка наукових матеріалів, а також он-лайн спілкування з актуальних тем, обмін досвідом.
Одна з важливих функцій роботи Вашої сторінки – просвітницька, тому вона має поповнюватися різноманітною просвітницькою інформацією: пам’ятками, буклетами з основних проблем, які цікавлять батьків.

Визначення змісту проекту

Ваша сторінка - це, перш за все, інформаційний проект, тому головне на ній - інформаційне наповнення. Чим більше матеріалів представлено на сторінці та чим вони цікавіші, тим більш успішним і популярним буде ресурс.
Тематика інформаційного наповнення повинна чітко відповідати обраній аудиторії. Не можна осягнути неосяжне - іншими словами, не можна зробити ресурс цікавим для всіх. Тому не потрібно витрачати сили і час на публікацію матеріалів, нецікавих для цільової аудиторії. Це не принесе користі, а може навіть піти на шкоду відвідуваності сторінки.

/Files/network3.jpg

Потрібно відзначити, що існує контент, цікавий одночасно всім групам користувачів. Це може бути електронна бібліотека, розділ гумору та інші загальні теми. Наявність подібних розділів на сторінці дуже позитивно впливає на загальну відвідуваність і про них теж варто задуматися.
При наповненні сторінки не можна забувати про авторське право. Не можна брати матеріали з інших джерел без попередньої згоди авторів. У запозичених матеріалах обов'язково повинне стояти посилання на джерело (інтернет-сайт, друковане видання тощо). Це стосується і власних ексклюзивних матеріалів. При передруку ваших матеріалів необхідно вимагати наявність посилання на авторів і джерело.
Після того, як Ви спланували інформаційний зміст ресурсу, можна переходити до планування зовнішнього вигляду і структури сторінки.

Як розповісти про свою сторінку?

Після вирішення першого завдання - створення сторінки, одне з найближчих завдань - оповіщення своєї цільової аудиторії про те, що вона працює. Кожній з груп основної цільової аудиторії слід підібрати свій спосіб повідомлення адреси сайту, найбільш зручний для неї. Найбільш важливим відвідувачам варто оголосити адресу особисто.

Оновлення

Одне з найважливіших умов існування сторінки - її оновлюваність. Своєчасне поява новин, актуальної інформації, видалення застарілої інформації - перша і основна умова. Найскладнішим є не створення, а інформаційна підтримка проекту.Щоб сторінка приносила користь, вона має бути в першу чергу популярною.

/Files/1_compressed_0.jpg

Що впливає на популярність сторінки?

  • Корисність. На сайті повинні бути представлені матеріали, які корисні і цікаві для великої аудиторії людей.
  • Доступність. Завантаження сторінки не повинно викликати проблеми у користувачів мережі. - Оформлення та зручність використання. Сторінка має бути оформлена красиво і зрозуміло.
  • Реклама. Нові користувачі повинні дізнаватися про наявність у мережі Вашої сторінки.
Кiлькiсть переглядiв: 663

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.