Провідними завданнями працівників психологічної служби залишаються: психологічне забезпечення сфер освітнього процесу, захист психічного здоров’я і забезпечення соціального благополуччя всіх його учасників: вихованців, учнів, педагогічних працівників, керівників навчальних закладів, батьків або осіб, які їх замінюють, а також соціально-педагогічний патронаж, спрямований на надання соціально-педагогічної допомоги соціально незахищеним категоріям вихованців та учнів з метою подолання ними життєвих труднощів та підвищення їхнього соціального статусу.
Основні завдання психологічної служби на рік полягають у:
- сприянні повноцінному розвитку особистості вихованців, учнів, створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання та саморозвитку;
- психологічному супроводі процесу навчання та виховання учнів та дітей (здійснення діагностики готовності дітей, учнів до навчання у школі та їх адаптація, виявлення та розвиток обдарувань дітей, підбір методик для здійснення психологічного супроводу профільного та допрофільного навчання);
- забезпеченні індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
- профілактиці та корекції відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку вихованців та учнів. Профілактики негативних явищ, девіантної та ризикованої поведінки (наркоманії, алкоголізму; попередження та виявлення випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми; поширення ВІЛ/СНІДу та хвороб, що передаються статевим шляхом; бродяжничества, безпритульності, торгівлі людьми та незаконних форм дитячої праці);
- підвищенні ефективності діяльності та професіоналізму практичних психологів та соціальних педагогів шляхом розробки і впровадження авторських програм, методів, технологій та здійснення колекційної-розвивальної роботи у різних напрямах;
- розвитку психологічної служби району.
Коментарi