/Files/images/DSC_1108 (1).jpg

Юдакова Марія Олексіївна, методист з психологічної служби району. У своїй діяльності психологічна служба району керується Конституцією України, Декларацією про права людини, Конвенцією про права дитини, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про психологічну службу системи освіти України», Етичним кодексом психолога та іншими нормативно-правовими актами.

Методична тема, над якою працює психологічна служба району: «Підвищення професійної компетенції практичних психологів та соціальних педагогів з метою ефективного психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу всіх учасників освітнього процесу».

Методист з психологічної служби району, керуючи психологічною службою району здійснює організаційні, координаційні, інформаційні, контрольно-аналітичні та навчально–методичні функції у галузі практичної психології та соціальної роботи серед практичних психологів та соціальних педагогів, а також в цілому забезпечує функціонування та розвиток психологічної служби:

  • надає методичну, інформаційну підтримку практичним психологам, соціальним педагогам, методистам методичного центру, керівникам навчальних закладів, учителям, вихователям та іншим учасникам навчально-виховного процесу;бере участь в організації підвищення кваліфікації спеціалістів психологічної служби, їх атестації, професійному зростанні, кадровому забезпеченні психологічної служби;
  • організовує діяльність методичних об’єднань практичних психологів та соціальних педагогів, роботу творчих груп, школи молодого спеціаліста;
  • координує навчально-методичні розробки, дослідження, апробації корекційно-розвивальних програм, реалізацію та впровадження державних, регіональних, місцевих та районних програм працівниками психологічної служби району;
  • впроваджує досягнення психологічної науки та передового досвіду.

Напрями діяльності працівників психологічної служби:

  • діагностика - виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально--психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
  • профілактика - своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
  • корекція - усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
  • навчальна діяльність - форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
  • консультування - багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
  • зв’язки з громадськістю - діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
  • просвіта - формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
Кiлькiсть переглядiв: 233

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.