ПСИХОДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ, ЯКИЙ РЕКОМЕНДОВАНИЙ УКРАЇНСЬКИМ НМЦ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
- Книга "Застосування діагностичного мінімуму в діяльності працівників психологічної служби". За загальною редакцією В.Г. Панка
- Книга "Психологу для роботи: діагностичні методи". Автори: М.В. Лемак, В.Ю Петрище
- Нємов Р.С. "Загальні основи психології"
- "Діагностика готовності дітей до школи"
1. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ
- 1.1. Методика "Вивчення властивостей нервової системи"
- 1.2. Визначення властивостей нервової системи за психомоторними показниками (теппінг-тест)
- 1.3. Методика "Прогноз" (оцінка рівня нервово-психічної стійкості за В. Бодровим)
2. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ І ОЦІНКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПАМ'ЯТІ
- 2.1. Визначення опосередкованого запам'ятовування за методикою Л. Виготського
- 2.2. Визначення продуктивності запам'ятовування за методикою О. Лурії "Піктограми"
- 2.3. Визначення обсягу оперативної пам'яті за методикою Е. Крепеліна "Рахунок"
- 2.4. Дослідження образної пам'яті
- 2.5. Дослідження логічної та механічної пам'яті
3. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ УВАГИ
- 3.1. Визначення точності уваги за методикою К. Іванова-Смоленського "Коректурна проба"
- 3.2. Методика "Червоно-чорна таблиця"
- 3.3. Оцінка уваги (методика Мюнстенберга)
- 3.4. Методика визначення рівня уваги й самоконтролю
- 3.5. Визначення обсягу уваги (кількості об'єктів, що сприймаються одночасно)
- 3.6. Визначення особливостей переключення уваги
- 3.7. Методика дослідження концентрації уваги (тест Торндайка)
4. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ І ОЦІНКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ МИСЛЕННЯ
- 4.1. Методика дослідження аналітичності мислення "Числові ряди" Крепеліна
- 4.2. Методика визначення інтелектуальної лабільності
- 4.3. Методика визначення стилю навчання й мислення [
- 4.4. Методика визначення стилю мислення А. Харрісона та Р. Бремсона
- 4.5. Дослідження впливу установки на спосіб розв'язання задач
5. МЕТОДИКИ ДІАГНОСТИКИ ДЕЯКИХ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ ОСОБИСТОСТІ
- 5.1. Методика "Шкала тривожності" Тейлора
- 5.2. Методика дослідження вольової саморегуляції А. Звєрькова та Є. Ейдмана
- 5.3. Міні-мульт
- 5.4. Методика дослідження соціальної адаптованості
- 5.5. Тест "Визначення особистісної адаптованості школярів"
- 5.6. Методика "Самооцінка психічних станів" (за Г. Айзенком)
- 5.7. Опитувальник САН
- 5.8. Вивчення егостанів (методика модифікована та адаптована Г. Партико та Г. Кучерявою)
- 5.9. Визначення показників та форм агресії за методикою А. Басса та А. Дарки (адаптація О. Осницького)
- 5.10. Методика дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса - Р. Даймонда
- 5.11. Тест шкільної тривожності Філіпса
- 5.12. Багатошкальний опитувальник дитячої тривожності (БОДТ)
- 5.13. Виявлення схильності до емпатії(за методикою 1. Юсупова)
- 5.14. Діагностика вад особистісного розвитку (ДВОР) (за 3. Карпенко)
- 5.15. Діагностика емпатії (А. Меграбян, М. Епштейн)
- 5.16. Методика виявлення групи ризику
- 5.17. Дослідження наполегливості
- 5.18. Дослідження імпульсивності (В. Лосєнков)
- 5.19. Методика дослідження вольової організації особистості (А. Хохлов)
- 5.20. Методика визначення ступеня прояву депресії
- 5.21. Шкала депресії (Т. Балашова)
- 5.22. Тест на виявлення суїцидальних намірів (Н. Шавровська, О. Гончаренко, І. Мельникова)
- 5.23. Методика виявлення схильності до неадекватної поведінки
6. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ ОСОБИСТОСТІ
- 6.1. Тест Я. Стреляу
- 6.2. Опитувальник структури темпераменту В. Русалова
- 6.3. Методика РЕ1Ч (Ганс і Сибіла Айзенки)
- 6.4. Визначення типу темпераменту за методикою Г. Айзенка
- 6.5. Анкета вивчення комунікативності
7. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ХАРАКТЕРУ ОСОБИСТОСТІ
- 7.1. Методика дослідження характеру особистості
- 7.2. Самооцінка характеру методом оціночних шкал
- 7.3. Методика визначення самооцінки
- 7.4. Тест "Самооцінка організованості"
- 7.5. Тест "Дізнайся про себе"
- 7.6. Дослідження схильності до ризику (за О. Шмельовим)
8. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ТА ІНТЕЛЕКТУ
- 8.1. Виявлення та оцінка комунікативних та організаторських схильностей (КОС-1)
- 8.2. Таблиці Равена (шкала прогресивних матриць)
- 8.3. Методика визначення загальних розумових здібностей (за Р. Вандерлік)
- 8.4. Методика вивчення рівня невербальної креативності (за П. Торренсом)
- 8.5. Тест інтелекту Р. Кеттелла
- 8.6. Тест "Креативність"
- 8.7. Шкільний тест розумового розвитку (НДІ загальної та педагогічної психології АПН)
- 8.8. Тест "Вивчення рівня пізнавальної активності учнів" (Б. Пашнєв)
- 8.9. Опитувальник особистісної схильності до творчості за Г. Девісом (у редакції Б. Пашнєва)
- 8.10. Модифікований тест Гілфорда на вивчення творчого мислення
9. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ І СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
- 9.1. Методика "Незакінчені речення" (Сакса і Сіднея)
- 9.2. Диференційовано-діагностичний опитувальник інтересів - ДДО (за Є. Клімовим)
- 9.3. Карта інтересів
- 9.4. Типологія особистості та привабливе професійне середовище (за Д. Голландом)
- 9.5. Тест "Структура інтересів і схильностей" (С1С)
- 9.6. Методика вивчення спрямованості особистості "Орієнтовна анкета" (В. Смекала, М. Кучера)
- 9.7. Методика "Самооцінка індивідуальних особливостей" - СЮ (Л. Кабардова)
- 9.8. Методика Л. Йовайши
- 9.9. Методика вивчення професійних намірів старшокласників
10. КОМПЛЕКСНІ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
- 10.1. Тест Кеттелла (16 КР-опитувальник)
- 10.2. Вивчення акцентуації у підлітків за допомогою методики Леонгарда - Шмішека
- 10.3. Дослідження рівня суб'єктивного контролю (Є. Бажин, Є. Голинкін, А. Еткінд) [15] 433
- 10.4. Методика визначення труднощів у встановленні контактів В. Бойка
- 10.5. Восьмиколірний тест Люшера
11. ПРОЕКТИВНІ МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
- 11.1. Тест "Автопортрет"
- 11.2. Методика "Кінетичний малюнок сім'ї""
- 11.3. Методика виявлення індивідуально-типологічних розбіжностей "Конструктивний малюнок людини з геометричних фігур"
- 11.4. Методика "Дім - Дерево - Людина" (американський психолог Дж. Бак)
- 11.5. Тест "Неіснуюча тварина"
- 11.6. Тест руки (Напсі-Іез*)
- 11.7. Тест "Малюнок дерева"
12. МЕТОДИКИ ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКИ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН В КОЛЕКТИВІ ТА СІМ'Ї
- 12.1. Діагностика міжособистісних взаємин Т. Лірі
- 12.2. Дослідження міжособистісних стосунків за методикою В. Стефансона "О-сортування"
- 12.3. Методика типового реагування на конфліктні ситуації К. Томаса
- 12.4. Вивчення статусу особистості в колективі (метод соціометрії)
- 12.5. Методика визначення згуртованості классу "Скільки голів, стільки думок"
- 12.6. Методика дослідження міжособистісних взаємин дітей у сім'ї "Казки Дюса (Десперт)"
- 12.7. Тест "Психологічна сумісність"
- 12.8. Оцінка психологічного клімату в колективі
- 12.9. Методика визначення міжособистісних стосунків школяра (за Рене Жилем)
- 12.10. Опитувальник суб'єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих (ССДСО) (автор - О. Афанасьєв)
13. МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ
- 13.1. Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації в адаптації Н. Лусканової (модифікована)
- 13.2. Тест суб'єктивної локалізації контролю (СЛК)
- 13.3. Методика вивчення мотивів навчальної діяльності учнів (Б. Пашнєв)
- 13.4. Опитувальник "Автономність - залежність особистості у навчальній діяльності" (Г. Пригніна)
- 13.5. Тест "Виявлення домінуючого мотиву навчання"
Коментарi