Семінар-практикум "Пісочна терапія для фахівців психологічної служби"

Пісочна терапія(«sandplay» - iгри з піском) - одна з найбільш цікавих і перспективних методик психотерапії. Заснована вона на юнгианскому психоаналітичному підході. Він має на увазі, що психіка людини володiє власним внутрішнім імунітетом і має в собі всі необхідні ресурси до самовідновлення після психологічних травм.

Даний захід був насичений теоретичною інформацією та практичними методиками, для використання психологами у своїй діяльності.

Цілі пісочної терапією:

  • Створення природної стимулюючої середовища, в якій дитина відчуває себе комфортно і захищено, проявляючи творчу активність.
  • Розвиток пізнавальних і психічних процесів: сприйняття (форми, кольору, цілісного сприйняття, пам'яті, уваги, мислення, уяви, просторових уявлень.
  • Розвиток фонематичного слуху, автоматизація звуку в складах, словах, навчання читанню.
  • Диференціація, автоматизація звуків.
  • Удосконалення навичок і вмінь практичного спілкування, використовуючи вербальні та невербальні засоби.
  • Розвиток фантазії, наочно-образного мислення, словесно-логічного мислення, творчого і критичного мислення, спонукаючи дітей до активнихдій і концентрації уваги, сприяючи прояву емпатії.
  • Зниження психофізичного напруги.
  • Актуалізація емоцій.

Завдання пісочної терапії

Освітні:

  • Вчити дітей послідовно і точно передавати побачене, з урахуванням розвитку сюжету.
  • Навчати вмінню відповідати на питання проблемно - пошукового характеру.
  • Навчати спеціальним рухам і їх виконання дітьми.
  • Вчити вибудовувати композиції на піску за зразком.
  • Закріплювати уявлення про навколишній світ.

Розвиваючі:

  • Розвивати психічні процеси (увага, пам'ять).
  • Розвивати логічне мислення.
  • Розвивати тонкі тактильні відчуття, дрібну моторику.
  • Розвивати уміння діяти за інструкцією.
  • Стимулювати розвиток сенсорно-перцептивної сфери, особливо тактильно-кінестетичний чутливості.


/Files/images/30657307_951728275002004_3099400047498887168_n.jpg

Виховні:

  • Викликати емоційно позитивний стан, задоволення від ігор і спільної діяльності з іншими дітьми.
  • Виховувати уважне ставлення до колективу при організації групової діяльності.
  • Виховувати слухове увагу і пам'ять.
  • Виховувати доброту, дбайливе ставлення до всього живого
  • Удосконалювати навички позитивної комунікації.
  • «Відтворення» різноманітних життєвих ситуацій, створення композицій на піску.

/Files/images/30698184_951727898335375_6040241683524747264_n.jpg

/Files/images/30688883_951727948335370_4377867148429623296_n.jpg

/Files/images/30704134_951728198335345_4379606580119732224_n.jpg

/Files/images/30698197_951728231668675_7223768613981782016_n.jpg

/Files/images/30738212_951727981668700_4889571540644921344_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 359

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.